2019 m. sausio 24 d., ketvirtadienis

Geriausios iš 2018

Įskaitant ir komiksus, šiemet pavyko perskaityti šiek tiek daugiau nei šimtą knygų. Sumečiau, kad labai noriu paminėti geriausias. To pasekoj paminėsiu ir blogiausias ateinantį Ketvirtadienį. O dabar, pradėkim nuo gero:

Geriausios iš Mokslinės Fantastikos:


1. Aliette de Bordard "The Tea Master and the Detective": Be galo įdomi Mokslinės Fantastikos knyga. Dar tiksliau, Kosminės Operos knyga. Tokia, kokią mums tikrai būtų išvertęs Eridanas. Labai įdomi, labai Šerlokiška, labai rekomenduoju. Plius, ji labai trumpa, tai net jei nepatiks, viens du ir suskaitysit.

2. Marissa Meyer "Sindė": Labai jau seniai girdžiu apie šitas knygas, bet štai tik Gruodį sumečiau, jog tikrai metas paskaityti. Esu skaitęs šios autorės "Heartless", apie Raudonąją Karalienę iš Alisos Stebuklų Šalyje, ji buvo be galo įdomi ir tokia netikėta. Nenuostabu, jog ir ši tokia pat netikėta. Beje, knyga turi Kiberpanko elementų, tad besidomintiems irgi rekomenduoju. 

Geriausios iš Nusikaltimų:


1. Roger Hobbs "Ghost Man": Viena geriausių mano skaitytų nusikaltimų knygų. Padėjo suprasti, jog mano mylimiausios yra tos, kur pasakojamos paties nusikaltėlio, ypač tokio, kuris išmano savo darbą. Šitas gi visus apsuko ir dingo.
2. Roger Hobbs "Vanishing Games": Antra "Ghost Man" dalis. Visą laiką skaitydamas maniau jog čia tuoj virs fatališku romanu, Bone ir Klaidu. Bet nevirto. O veiksmas buvo gal net geresnis, nei pirmoje knygoje. 
Be galo gaila, jog prieš porą metų autorius mirė nuo perdozavimo. Gaila, kai žmonės miršta. O ypač kai miršta per anksti. Net labiau, kai miršta nuo kažko, kam buvo galima užkirsti kelią. Ir jau visiškai neina pakelti, kai visa tai susideda, ir miršta žmogus su tokiu genialiu rašytojo protu. 
Geriausios iš Siaubo:

1. Stephen King "Mizerė": Ši knyga privertė mane permąstyti savo požiūrį į Stephen King. Nebuvau jo fanas, knygos tokios užtemptos, dažnai net siaubo elementų man (asmeniškai) trūkdavo. Bet ši buvo tikrai siaubinga ir man labai patiko. Dabar gi net galvoju, jog reikia daugiau jo paskaityti.

2. Hugh Howey "I, Zombie": Hugh Howey parašė tas be galo nuobodžias knygas apie Šachtą, Vilną. Kur tekę matyt rekomenduojamą tiems, kam patiko Glukhovsky "Metro 2033" knygos. Man jos buvo neįdomios. Niekad nemėgau tokio tipo "eksperimentų". Bet štai jo "I, Zombie" buvo kažkas nuostabaus. Skaitai ją ir oda pagaugais eina, nes negali, nenori įsivaizduoti to buvimo keleiviu savo kūne, kai jis plėšo ir ėda kitu žmones. O pabaiga!... 

Geriausios Apskritai:




1. Austin Chant "Peter, Darling": Nors tai nėra geriausia LGBT ar netgi transeksualumą mininti knyga, pati idėja buvo fantastiška. Ir pritiks tikrai ne tik žmonėms, kurie bando suprasti save lyties ar orientacijos normose. Pavyzdžiui, į kovą besiruošiantis Piteris sako "aš mėgstu kovoti, nes aš - berniukas, taip berniukai elgiasi!" - ar kada tekę save pagauti darant kažką, ką manėt turintys daryti, turintys mėgsti daryti, nors iš tiesų gal būt visiškai to nenorite? Net ir skaityme, ar niekad nejautėt poreikio džiaugtis knygomis labiau, nei iš tiesų džiaugėtės, skaityti tai, ko gal būt visai nenorėjote skaityti, bet jautėt, jog turėtumėte mėgti tą knygą, nes visi knygų blogeriai ją myli?

2. John Burdett "Bankoko 8": Bankoko 8 yra geriausia knyga visoje serijoje. Jei norit pasidžiaugti, tai perskaitykit ją, jei norit daugiau, tada kitas dvi, kurias man išvertė. O tada apsimeskite, jog kitos neegzistuoja. Tai pirmas kartas, kai as džiaugiuos, jog mums išvertė tik trilogiją, be tęsinio.

3. C.S. Pacat "The Adventures of Charls, the Veretian Cloth Merchant": Pati juokingiausia mano pernai skaityta knyga. Su paskutiniu sakiniu iš vis ėmiau juoktis balsu. C.S. Pacat visada būsiu dėkingas už šitą sukurtą pasaulį.

4. Vivian Shaw "Strange Practice": Jei pasiilgote klasiškos, bet ne nuvalkiotos vampyrų istorijos, tai ši - kaip tik jums. Keli tipai vampyrų, visas mokslas apie visokias ten pabaisas, klasikiniai herojai.

5. K.J. Charles "Band Sinister": Nors dažnai sakau, jog ta ar ana KJC knyga man eina iš kart po Šarkų trilogijos, bet manau būtent ši - tikrai ten. Labai lengva, paprasta, jaukiai parašyta knyga apie būrelį draugų, kuriems teko į svečius priimti ne itin pageidautus prašalaičius.

6. Jeaniene Frost "Into the Fire": Viena iš pačių mylimiausių Drakulos serijų. Taip, tai romanas, ne, man nerūpi. Ir autorė - labai malonus žmogus, teko persimesti keliais žodžiais ir be galo nustebau, kaip išsamiai ir nuoširdžiai ji atsiliepė. Būtinai šias įsigysiu.

Tai tokios mano geriausios. Šiemet perskaičiau tik tris knygas apie Drakulą, ir vieną ar dvi, kuriose jis minėtas. Kitų metų tikslas: po vieną kas mėnesį. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.