2021 m. balandžio 15 d., ketvirtadienis

knygos apžvalga | John Scalzi "Old Man's War" | 1

Autoriai: John Scalzi
Pavadinimas: Old Man's War
Serija: Old Man's War 1
Žanras: Mokslinė Fantastika; Militaristinė Fantastika
Psl.: 332
Įvertinimas: 4/5 | Goodreads

Kažkaip sunkiai man šiom dienom skaitosi. Labai jau motyvacijos viskam trūksta, užsibaigė jos resursai per metus laiko karantino. Bet, nors ir lėtai, suskaičiau John Scalzi knygą "Old Man's War", pirmą serijoje.

Apie Knygą: Žmonės lėtai, bet užtikrintai, bando suleisti šaknis visatoje. Vieni vyksta kolonizuoti, kiti - ginti kolonijas. Tik štai kabliukas - tapti kariu gali tik sulaukęs 75-ių. Ir tada užsirašyti į tą naują armiją nieko nežinodamas apie gyvenimą ten, bei kaip kovojamas karas su tokiais senais kariais.

Mano Nuomonė: Knyga labai gerai ir lengvai skaitosi. Pradžioj lėtesnė, bet įsivažiuoja ir tada taip nei per daug, nei per mažai viso to veiksmo. Geras humoras, neerzinantis pamąstymas, vidutiniška meilės istorija ir labai neblogas naujas požiūrio kampas, kaip gi galėtumėme imtis kelionių visatoje, jos kolonizavimo.

Gera knyga. Labai tiks jei nemėgstat per daug veiksmo, bet vis tiek jo norisi. Stiprūs 4/5.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.