2021 m. rugsėjo 30 d., ketvirtadienis

knygos apžvalga | Sara Gay Forden "The House of Gucci"

Autoriai: Sara Gay Forden
Pavadinimas: The House of Gucci
Serija: -
Žanras: Istorija; Biografija
Psl.: 400
Įvertinimas: 4/5 | Goodreads

Paprastai, kai skaitau biografijas, atrandu naujos pagarbos, ar bent jau kitokią perspektyvą į to asmens ar asmenų gyvenimus. Sara Gay Forden knyga "The House of Gucci" yra išimtis.

Apie Knygą: Mados namai, pastatyti ant bene visiškai netikrų šaknų. Sunkus darbas, keičiantis kartoms, ėmė krypti kita linkme. Prasidėjo vidinės kovos - kas ir kiek gavo, kodėl, ką reikia išstumti, kas turi gauti daugiau. Motyvatorius beliko vienas - pinigai. Na, ir gal būt dar pagarba, kurią atnešti gali tik pinigai, ta tokia... Gucci Mados Namai virto didingo gyvenimo ir turtingo poilsio simboliu, dėl prasto valdymo, įdėto darbo stokos ir godumo.

Mano Nuomonė: Niekad nesižavėjau Gucci. Ne mano spalvos, ne mano raštai. Bet mėgstu paskaityti apie didžiuosius mados namus, nes tas Amerikietiškas statuso simbolio fenomenas man tiesiog kitaip neperkandamas. Ir, deja, po šios knygos - aiškiau netapo. Jeigu mėgstat vardines prekes, ši knyga - tikrai nebloga investicija.

Ta tokia vertybių stoka mane tiesiog pribloškė. Bet knyga parašyta labai gerai, duodu stiprius 4/5.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.