2020 m. gruodžio 4 d., penktadienis

įrašas | tai, baldai...

Žinot ką aš nuoširdžiai, be sarkazmo ir perdėjimo myliu? Myliu sudėdinėti baldus. Ar ten ikėjos ar kokio kito brando, nesvarbu, svarbu tik, kad būtų visos lentos, lentynos, lentelės, vinukai, varžtukai. Tas procesas, kai gabalai virsta kažkuo apčiuopiamu yra absoliučiai nuostabus.

Tai, ar jau galit atspėti, kodėl šiandien vėl nėra knygos įrašo?

Nes jau antra diena dirbu prie savo gimtadienio dovanos. Mano gimtadienis Gruodžio 14d (priimu ko-fi's), bet gauja draugų susibūrė ir padovanojo man išsvajotą komplektą. Pavadinčiau tai sekcija, nes mano galvoje "sekcija" yra tas daiktas, kur iš kelių daiktų, kurie atlieka daug skirtingų funkcijų, bet taip visgi nėra. Šitą solidų unit'ą sudaro spinta su papildoma lentyna ir dviem stalčiais, stalas, su spintele (trys lentynos), knygų lentyna šone ir dar viena lentynėle viršuj, kuri sujungia spintą su lentyna ir padaro tai vienu vienetu. 

Neskubu dėlioti, nes jau ne vieną klaidą ir taip padariau (nieko žymaus ir nepataisomo). Neskubu ir dėl baisaus šalčio tame kambaryje, nes esu senas diedas ir man nepatinka, kai kaulai šąla. Neskubu dar ir todėl, kad darbo tame nemažai. Bet svarbiausia, neskubu, nes taip lieka rytojui.

Planas - padaryti tai mano menų terminalu. Kalve papuošalams, kampeliu tapybai ir, bene svarbiausia, skaitmeninio meno stotele. Bet apie tai vėliau, nes tai liečia antrą gimtadienio dovanų dalį...

Na o jums, kaip? Mieliau, kai baldas cielas atkeliauja, ar irgi mėgstat kraptštinėtis su šitu adult lego? (visas lego, žinoma, yra adult lego, jeigu jį dėlioja adults, tai neleiskit, kad kas jum aiškuntų, jog esat per seni lego. In fact, pabarstykit jiem lego dalelių į batus, jei taip leptelės.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.