Pavadinimas: Weird Things Customers Say in Bookshops
Autorius: Jen Campbell
Serija: Weird Things Customers Say in Bookshops 1
Žanras: Humoras, Negrožinė
Psl.: 119p.
Įvertinimas: 5/5 | Goodreads
Vieną naktį baigiau knygą ir dar nesijaučiau pavargęs. Pagalvojau, reikia pradėti kitą, paskaitysiu skyrių, gal du. Pasiėmiau tam Jen Campbell knygą "Weird Things Customers Say in Bookshops" - Keisti Klientų Pasisakymai Knygynuose. Ir, vaje, kokia tai buvo klaida. Perskaičiau pusę ir turėjau pats iš savęs atimti, kad užmigt prieš auštant.
Apie Knygą: Kaip ir indikuoja pavadinimas, tai knyga apie keistus dalykus, kuriuos leptelėdavo klientai knygynuose. Kai kurie dalykai - juokingi. Kaip tarkime moteris, kuri ieškojo bendravardės parašytų knygų, nė nežinodama, ar tokių egzistuoja. Kiti gi dalykai bene graudūs. Tarkime žmonės, kurie ieškojo Anės Frank "Dienoraščio" tęsinio. O treti tiesiog siutino. Kaip tėvai, leidę vaikams sugadinti knygas ir dėl to reikalavę, kad jiems jas parduotų pigiau.
Mano Nuomonė: Ne tiek juokiausi, kiek siutau dėl žmonių kvailumo. Kaip labai jų mamos nieko neišmokė, gėda net, ir už juos, ir už jas. Parduotuvių darbuotojai - bene šventieji, mat iš kur tiek kantrybės - neįsivaizduoju. O tie keli juokingi dalykai tikrai buvo verti paskaityti tokią trumpą ir lengvai skaitomą knygelę.
Smagu buvo, kad ir kaip žmonės siutino, vis vien, geriau žinoti, nei nežinoti. Duodu 5/5, mat jau vien, kad tokia egzistuoja, reikia džiaugtis.
Mano kolegė turėdavo sąsiuvinį, kuriame kasdien rašydavo visokias panašias situacijas (ir įtariu, kad vis dar rašo), o man būdavo nesuprantama, kaip tos situacijos gali būti juokingos, jei po kokio antro karto (o ji, dirbusi knygyne kone visą gyvenimą, iš viso jau kiek patirties turi su tokiais klientais) mane paprasčiausiai visokie ,,keisti" klausimai labiau akis vartyti versdavo ar imdavo erzinti (o vėliau iš viso ,,atbukau", yra toks serialas wonderfall, tai pagrindinės veikėjos dažniausiai rodoma mimika atitikdavo manąją, toks visiškas poker face :D ). Kai klausia dėl knygos, nors žino tik jos spalvą, kokią nors nežymią detalę apie ją, tai dar pusė bėdos (neretai knyga būdavo atspėjama, tai dar ir pagyrų sulaukdavau, kaip aš iš tiek mažai ar iš pusės sakinio atspėdavau, apie kokią knygą eina kalba - bet čia jau įdirbio rezultatai :D), labiausiai tikriausiai ,,nepraeidavo" klientai, kurie manydavo, kad konsultantas apie absoliučiai kiekvieną knygą turi papasakoti (nemaža dalis pastarųjų galvoja, kad netgi visas turi būti skaitęs),jie atėję tiesiog badydavo pirštais į knygas ir klausdavo: o apie ką šita? o šita? o šita? Turint galvoje, kad knygyne yra labai įvairios literatūros (vaikų/paauglių/suaugusiųjų grožinė/ezoterika/pop psichologija/vaikų auklėjimas ir auginimas/politika/istorija/menai ir kt.) prisiminti kiekvienos tematiką ar siužetą yra sunkiai įmanoma (apie visko perskaitymą sakyti tikriausiai net nereikia nieko), jau nekalbant apie kitas priežastis.
AtsakytiPanaikintiIr amžina klasika - tiesiu taikymu einantys prie kasos ir klausiantys, kur atvirukai, nors jie sudėti labai matomoje vietoje šalia įėjimo. Kažkuriuo metu vos jiems artėjant jau atspėdavome, kad klaus būtent atvirukų.:D
Ne apie knygas, bet apie bent tinkliniams knygynams aktualią prekę - pratybas, vadovėlius bei jų ateinančius pirkti tėvus bei vaikus būtų iš viso galima atskirą knygą parašyti.
Eina sau :D aciu uz komentara, net linksmiau pasidare. Ypac zinant, kad ne tik man ne visada ten juokinga
Panaikinti