2022 m. lapkričio 8 d., antradienis

knygos apžvalga | Ryan O'Connel "Just by Looking at Him"

Autoriai: Ryan O'Connel
Pavadinimas: Just By Looking at Him
Serija: -
Žanras: Šiuolaikinės knygos; LGBT knygos
Psl.: 304
Įvertinimas: 4/5 | Goodreads

Daug prirekomendavot man čia Ryan O'Connel "Just by Looking at Him" knygą, tai pasiėmiau paskaityti. Joje daug gero. Bet daug ir nelabai gero.

Apie Knygą: Eliotas (Elliott), panašu ir pats negali patikėti, kai susivokia, kad jo tobulas gyvenimas yra visiškai ne tai, ko norėjo jis pats. Šio šoko pastūmėtas jis neria į giliausią baseino kraštą ir bene bando nuskęsti visame tame, ko manė trūkstąs, ko norėjo, bet negavo dėl sumos to kuo buvo, savo asmens, savo kūno. Griaudamas ir statydamas vyriškis pamažu atranda savo paties tiesą, ir žengia link tikrojo savo svajonių gyvenimo.

Mano Nuomonė: Klausykit, aš tikrai suprantu, tas stereotipinis garsiakalbis gėjus yra juokingas, o čia mums dar ir žalią šviesa uždegė juoktis su juo kartu, nepykti, nu nes tai tik va toks jis. Bet, kai "toks jis" tapo "tokie mes" man jau nelabai juokinga buvo. Neištikimybė yra šlykštu bet kokiuose santykiuose (nepaisant lyties, formacijos, orientacijos), o čia viskas kartą ar kelis pastūmėta lyg "nu bet kiti gėjai gi taip daro, tai...". Ne. Ir juoktis galima tik todėl, kad grožinė fikcija, nes nu blem, tiesiog ne. Čia man skamba, kaip nurašyt prievartą, nu nes va jis ten tokios šalies labai kietas extra-vyras. Nu ne, blet ne, orientacija ir neištikimybė nieko bendro ar pateisinančio neturi. Ačiū, kad išklausėt mano TedTalk, aš suprantu, kad čia tik knyga, galima jose viską rašyt, tai dabar užsičiaupiu ir toliau apie esmę: Veikėjai parašyti lėkštokai, vienintelis Eliotas gauna kažkokią ten augimo arką, asmenybę, dėl ko truputį apmaudu, nes ir kiti veikėjai buvo neblogi, daug žadantys, o tada tiesiog ir liko meh. Humoras, žinoma, tikrai neblogas. O ir daug tikrai labai gilių ir gerų minčių. Tai taip bendrai imant, tikrai nebloga knyga, kurioje radau daug peno pamąstymams.

Duodu 4/5, nes truputį per gera, kad istorija vietomis taip akis badytų. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.