2021 m. vasario 26 d., penktadienis

knygos apžvalga | Daniel Suarez "Daemon" | 1

Autoriai: Daniel Suarez
Pavadinimas: Daemon
Serija: Daemon 1
Žanras: Kiberpankas; Trileris
Psl.: 632
Įvertinimas: 3/5 | Goodreads

Daniel Suarez knyga "Daemon", pirma serijoje tuo pačiu pavadinimu, yra labai įdomios tematikos, bet ten tiek iš tuščio į kiaurą, kad man labai nuoširdžiai nusibodo.

Apie Knygą: Sekantis žingsnis technologijomis persunktoje evoliucijoje, atrodo, bus žmogaus pašalinimas iš lygties. Virtualiu tinklu apipintame pasaulyje tereikia vieno tikrai genialaus pamišėlio su idėja, kad visa žmonija būtų parklupdyta ant kelių, naujame žaidime - realybėje.

Mano Nuomonė: Istorija, mintis - tikrai labai geri. Bet vietomis visi tie herojų pagrindai skaitėsi tarsi ne iš šios knygos būtų, ne iš šito žanro. Kol galiausiai visi tie sapaliojimai ir įtikinėjimai, kaip labai stipriai kas kuo nepasitiki ir kaip tikrai vat būtent jūs mane nuskriaudėte ir todėl niekad nesužinosit mano vardo, nepaisant to, kad ką tik papasakojau jums labai detalų savo išgyvenimą, kurį turbūt tikrai galima atsekti... Žodžiu, ne. Tarsi rimta knyga blendery pabuvo su viena iš tų vidurinės mokyklos jaunimo knygų, kur pagrindinės herojės meilės interesas bijo kalbėti apie savo praeitį, koks yra baisus monstras. Dideli, karšto oro pilni burbulai...

Na, kaip matot, aš šiek tiek susierzinau. Tai knygai 3/5, daugiausia už tai, kad ši knyga gan gražiai vaizduoja kodėl Cyberpunk 2077 gal būt reikėjo Blackwall, ir kas būtų jei visi tie pikti vaikai iš GTA ir WOW gautų savo veikėjus žaisti realybėje.

1 komentaras:

  1. Man tai tas perdėtas žiaurumas knygoj nepatiko, galima ir be sekso tematikos apsieit buvo. Visa kita labai gerai - pagal šią knygą reikia kurti filmą.

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.