2021 m. sausio 24 d., sekmadienis

knygos apžvalga | Marta Acosta "The Bride of Casa Dracula" | 3


Autoriai: Marta Acosta
Pavadinimas: The Bride of Casa Dracula
Serija: Casa Dracula 3
Žanras: Paranormalus Romanas; Vampyrai
Psl.: 320
Įvertinimas: 4/5 | Goodreads

Kažkaip nesiskaito man šį mėnesį. Tai taip po lėto labai jau slenku per paprasčiausius skaitalus ir tai, kas vis viliuosi, kad motyvuos, bet tada - nelabai padeda. Šį kartą su Marta Acosta "The Bride of Casa Dracula", trečia Casa Dracula serijoje.

Apie Knygą: Milagro ruošiasi vestuvėms su Osvaldu. Net paprastas mirtingųjų pasiruošimas yra gan keblus ir sudėtingas, tai kai prie to prisideda poreikis šokinėti per vampyrų tradicijų žiedus - darosi beveik nebepakeliama ir Milagro kantrybė ima pamažėle sekti. Ir jei to vis tiek negana, keisti sutapimai, nesėkmės ir mirtinos situacijos kelia Milagro įtarimą, jog ją bando nužudyti... Tik, žinoma, niekas tuo netiki. Netgi jos būsimasis vyras.

Mano Nuomonė: Pradžioj tikrai labai ėdė tas visas standartinis "kažkokia pavydi boba bando mane nužudyti, nes mano, kad esu neverta savo vyro, o tada labai daug įvairių sutapimų mane vis meta į kito žavingo vyriškio glėbį". Bet, taip labai iš lėto, istorija padarė netikėtą posūkį, kuris gal ir paįvairins paskutinę knygą.

Normaliai. Apysilpnis 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.