2019 m. sausio 18 d., penktadienis

siaubo | Darcy Coates "The Carrow Haunt"

Autorius: Darcy Coates
Pavadinimas: The Carrow Haunt
Serija: -
Žanras: Siaubo Literatūra, Paranormalu
Psl.: 370
Įvertinimas: 3/5 | Goodreads

Nujaučiu, kad bus daug tokių galai žino iš kur trauktų siaubo knygų man bandant rasti gerų (rekomenduokit jei ką turit). Nors noriu daugiau ir King'o paskaityt, nenoriu skaityti vien jo. Tai štai pasiėmiau čia vieną tokią. Deja nebuvo itin gera. Ne mano arbatos puodelis.

Apie Knygą: Carrow namas stovi baugindamas savo baisia istorija. Čia mirė begalės žmonių, išžudytų vieno iš jo buvusių savininkų. Dėl ritualistinio žudynių pobūdžio, mirusieji atrodo negali pasitraukti ir iškeliauti savais keliais, kas Carrow Vaiduoklių Namus ir padarė tokia miela vietele vaiduoklius ir šiurpulius medžiojantiems turistams. Remy vedžioja tas turistų grupeles, visada atsargiai, visada įspėdama. Ir visada, be išimties, jie išeina patenkinti autentiškais potyriais. Tik štai keisto vyruko pasiūlymo surengti savaitės trukmės pasigyvenimą su seansais ten jai nereikėjo priimti. Grupelė labai greitai supranta patekusi į mirtiną pavojų.

Mano Nuomonė: Žmonės čia per ilgai užtruko, kol susiprato, jog nežino vieni kitų motyvų. Sugalvojo kažkoks vyrukas, kad jam čia BŪTINAI reikia pasibūti, ir Remy BŪTINAI turi būti grupėje, kitaip neverta net pradėti. Ir tik knygos gale sužinome ko jam ten reikėjo, ir tada jau patys galim susidaryti nuomonę ar Remy tam buvo reikalinga ar ne. Bet štai, kai reikia imti ir patikėti, kad čia veikia ne labai akivaizdus poltergeistas, kurio tikrai nepaneigsi, nes įrodymai nenuginčijami, o žmonės, žudikai, tai jie visi labai greit ir motyvų susigalvoja, ir imasi atitinkamų taktikų. Skaitai ir atrodo autorė pamiršo, jog rašė mistinį siaubo trilerį, tai pamėgino staiga iš oro ištraukti naujų "įrodymų" ir taip paneigti tai, apie ką jau skaitėme. Baisiausia knygos dalis buvo detaliai aprašyti, khm, tarkime, žudikai. O tokių siaubo knygų aš tiesiog nemėgstu. Dėl to man nepatiko ir Joe Hill "Širdies Formos Dėžutė" - neįdomu ir tiek.

Nežinau, nepatiko. Bet neabejoju, kad jei tokios knygos, kaip "Širdies Formos Dėžutė" jums tinka, tai jums patiks kur kas labiau, nei man. O aš duodu 3/5, nes, kaip jau ir sakiau, ne mano arbatos puodelis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.