2017 m. rugpjūčio 11 d., penktadienis

Penktadienio Įvairovė: Cenzūra


[1]; [2]

Apie Shades of Magic kalbu dažnai ir noriai, mat tai tikrai mano vienos pačių mylimiausių knygų. Ir štai prieš kelias dienas prisireikė jas aptarti vėl.

Victoria Schwab "Shades of Magic" trilogija, rusiškas jos leidimas, buvo pilnai cenzūruotas, redaguojant visą kitokią orientaciją. Be autorės žinios. Autorė, sužinojusi, kontraktą ketina nutraukti.

Žinot, aš šiaip meilių linijų knygose labai neseku, ne kažką ten man, visada tie patys nuvalkioti scenarijai. Bet čia buvo visiškai kitaip. Čia gi nebuvo užsispyrusio "ne, tu mane išdavei". Vietoje to, du suaugę žmonės susėdo, pasikalbėjo, viską aptarė, iš išsiaiškino santykius. Vienintelis dalykas, kas čia užkliuvo, buvo pats faktas, kad tie du suaugę žmonės abu buvo vyrai. 

Istorija ne apie gėjus. Tiesiog, kaip ir mūsų pasaulyje, tokių esama. Istorija ne apie homoseksualią meilę. Istorija, netgi ne apie meilę. Tai tik fantastiškas nuotykis apie tamsią magiją, kuri randa kelią į šiaip jau darnų ir gražų pasaulį. 

Tad, išeina, mes galime patikėti, jog esama 4 Londonų, ir burtininkų, kurių viena akis yra juoda. Bet du įsimylėję vyriškiai? To jau per daug! (čia, jei ką, sarkazmas, visada buvau, ir būsiu už lygias teises)

Kitam penktadieniui šia tema turiu labai gerą grožinę knygą, su šiokiu tokiu fantastikos elementu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.