2017 m. gegužės 14 d., sekmadienis

Tagas: Autorės, rašytojos

Taip, ir vėl tas laikas. Laikas, kai tiesiog nugvelbiu kokį nors tag'ą iš [P.S. I Love That Book]. Galioja tos pačios taisyklės: esu smalsus žmogus, tai jei padarysit ir jūs - parodykit.

Šį kartą apie autores, rašytojas, moteris:

  1. Mylimiausia rašytoja: Šiuo metu turbūt V.E. Schwab. Jos herojams nėra jokių normų, ir todėl jie visi nuostabūs, moterys, vyrai, paaugliai, demonai. 
  2. Moters parašyta knyga, kuri pakeitė mano požiūrį/perspektyvą: Felicia Day biografija "You're Never Weird on the Internet (almost)" ir Lilly Singh "How to be a Bawse".
  3. Mylimiausia gotikinė moters parašyta knyga: Čia jau sunkiau. Arba Frankenšteinas, arba kelios Anne Rice knygos, pvz Interviu su Vampyru - klasika. 
  4. Mylimiausias moters parašytas detektyvas: Duokit man bet ką Agatos Kristi arba Kathy Reichs!
  5. Mylimiausia poetė / moters poema: Poezija labai, tiesiog labai ne mano sritis.
  6. Moters parašyta knyga, kurią visada rekomenduočiau kitoms moterims: Nelabai skaitau knygų, kurias būtų lengviau rekomenduoti vienai lyčiai, o ne kitai. Neabejoju, kad visos lytys rado kuo pasibaisėti mano bloge, o jei nerado, tai tik dėl to, kad neišdrįsau aprašyti. Pasakykit man, ką mėgstat, neabejoju, ką nors rasiu.
  7. Neseniai atrastas moters sukurtas perliukas: Shades of Magic, ir oi dar kiek kitų... Šiemet neblogai skaitosi. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą