2012 m. rugsėjo 14 d., penktadienis

G-Grįžom


 Grįžo tad šitas nosferatas iš Anglijos ir dabar bando susidėliot knygas. Vietos nerasta, tad jos kraunamos į krūveles, stengiantis į pačią apačią nenubrukti tų, kurias norėtųsi perskaityti kuo greičiau.
  Pamenu kada, kur ir kiek mokėjau už katrą knygą, netgi daugiau ar mažiau – kas ją pardavė ir kiek nusiderėjau. O taip, aš dar ir pasiderėjau. Kai kurios knygos po mano nosies jose bus jūsų kokiam nors konkursėlyj, tą pažadu. Visos angliškos, tad reik tikėtis, nosferatai mano skaito daugiau nei viena kalba.
  Vat tad, sudedu čia vaizdą ant savo stalo, kad įvertintumėt, jei katras knygas žinot – prašau atsiliepimų, mat ne visos man žinomos daugiau nei iš „ei, žinai tą knygą? Kokia gera...“ komentarų. Dar jas čia kraunu, kad kai kas, iš artimesnio rato skaitovų galėtų apsižiūrėti ar ko pasiskolinti nenori.
  Tik nesmerkit už twilight kampe matomą. Reikalingos projektui, jų neaprašinėsiu, skaičiau seniai, apie jas kalbėti – pernelyg didelis laiko švaistymas. Spaudimas didžiulis, visiem neįtiksi, bet kas nors tikrai pasius.































7 komentarai:

  1. ne visos knygos mano skanio, bet igguldeno "tyrų vilką", tik lietuviškai, ir aš parsisunčiau, kada nors skaitysiu. tad pavydžiu ir kitų igguldeno knygų. shelley "frankenšteinas" irgi yra skaityklėje. ten pat ir "bado žaidynės", nors manęs kažko jos neitin vilioja. "čarlį ir šokolado fabriką" mielai atimčiau, larssoną irgi paskaitinėčiau. žodžiu, neblogas čia grobis būtų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu va, mane tos bado žaidynės irgi taip... ne itin, nežinau net kodėl. Tyrų vilkas tai nuostabus dalykas, gaila dvieju dalių neradau dar. Šokolado fabrikas tai turbūt ir bus viena tų knygų kurias dovanosiu, tad tamsta neprapulkit niekur :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Thomas Harris knygos man labai patiko, o šios dvi- bene įdomiausios ir pasirodė iš visos serijos. Tai tikiuosi, kad nenusivilsi. Čarlį ir šokolado fabriką mielai paskaityčiau ir pati, dar pastebėjau ,,Vėtrų kalną'' ir ,,Frakenšteiną'', kuriuos kada nors ateity žadu perskaityt.:D
    O kalbant apie ,,Bado žaidynes'.. Na, bent pirmą dalį paskaityk, nes ji tikrai pakankamai įdomi ir įtraukianti. Man vėlesnės dalys sugadino bendrą įspūdį apie šią trilogiją.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Paskaitysiu, mat būtų gaila, knyga pirkta, guli, o neskaitoma (bado žaidynes minint). Va dėl Raudonojo Drakono, neskaitant Drakulos, džiaugiuos bene labiausia, mat lietuviškas vertimas buvo kol kas tarp baisiausių matytų...
    Gerai, vadinas Čarlis ir šokolado fabrikas tiksliai keliaus į dovanas =D tikiuos nieks nepyks, kad ji pirkta second-hand'e.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jau kaip dėl Game of thrones pavydžiu, kad negaliu ;D pas mus tokia baisinė kaina... Gavau dovanų kortelę Pegaso 50 lt, tai labai noriu nusipirkti, bet kad dar 7 litus reiks prisidėt, varo į neviltį ;D o kai sužinojau, jog tu taip pigiai nurovei, tai net širdį ir piniginę skauda pirkt ;D bet pirksiu, kurgi dėsiuos, labai noriu, serialas žiauriai patinka, tai manau knyga turėtų būti dar geresnė.
    Harris'o knygos tikrai neblogos, man patiko.
    Vėtrų kalnas tokia niūroka, bet verta perskaityti klasika :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. 57 litus iš viso?! Siaubas, taip ir galvojau, kad reik kiekvieną rastą egzempliorių ten pirkt, bet galvojau - nejau taip baisu?... Tamsta o sena.lt bandėt pažiūrėt? Ten yra patikimų pardavėjų, kurie tikrai kaip naujas knygas parduoda.
    Mane irgi tas serialas užkabino, tikiuosi knyga dar geresnė bus, mat pusę pirmosios audio formatu perklausiau, skaitytojo balsas tik labai nepatiko, tad nusprendžiau nesikankit. Norėjau pirkt naują "su pirma alga", bet radau tokią, tai pigiau grybo gavos.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš ne tamsta :) į mane tik tu prašau kreiptis :)
    Na, jei jau labai būčiau norėjus, tai neabejotinai būčiau ieškojus per sena.lt, bet tada vis tiek gautųsi kokie 40, pigiau net ir ten nemačiau. O čia išeis taip, kad aš savus tik 7 pridėsiu ;D o ir šiaip iš to pegaso nelabai kas dabar domina, kad turėt savo bibliotekoje, išskyrus game of thrones. Bet vis tiek, kai pagalvoji.... beveik 60 litų knyga, tikra prabanga..

    AtsakytiPanaikinti