2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis

Knygos Angliškam Turguj 2

 Vėl mane velniai nunešė į Carbot turgų. Grįžau su 6 knygom ir šį kart palikau tik 1,60 svarų. Šį kart laiko trūko, vykau su lėtapėdžiais kurie galvoja labai ilgai ir spokso į šlamštą kurio aš asmeniškai ir dykai neimčiau.
  Viršuje trys knygos man nežinomos, bet jei kas skaitot, tai pamenat, kad man visokiausie angelai, vilkolakiai, vampyrai ir panašūs žvėrys - imponuoja. Tad va. Atėjau ir klausiu - po kiek knygo? - 50p (p = ct). O kiek jei tris imsiu? - vyrukas žvilgtelėjo per petį į kėdutėj telefonu kalbančią merginą ir skubiai tarstelėjo - palūkėkit, reikia boso paklausti. - atidavė už svarą.
  Merginą su Drakono Tatuiruote (na, trilogiją jos) pirkau pas indus, vėl gi - po kiek? - 20p. Dabar net gailiuos, kad daugiau nepasigriebiau. 3 knygos - 60p.
  Vežiausi kuprinę į kurią aišku tilpo vos penkios knygos, tad teko teterį su jomis žaisti. Kitoje vietoje radau Memnoch the Devil (Anne Rice), bet moteris pasakė kainą ilgokai pagalvojus, tad nusprendžiau net nesiderėti ir vienos knygos už svarą neimti, kai tris už tiek pat atiduoda. Gal kitą syk, prieš paliekant Angliją.
  O šiaip jau, jei kam įdomu, viskas čia po senovei. Su siaubu žiūriu kaip Anno Dracula tirpsta ir mąstau kaip reikės daryt - vykt namo ir pirkt iš ten ar pirkt čia. Kaina ta pati, bet parsivežti sunkoka, ypač kai jau turiu 13 knygų...

4 komentarai:

  1. Kaip aš tau pavydžiu visų tų knygų... Noriu ir aš ką nors gero, intriguojančio paskaityti :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kai namo jau galesiu parsirasti - bus dovanu mano nosferatam, ir lietuvisku ir anglisku, tad tamsta tiesiog nedink is akiracio ir laikyk fortuna :}

      Panaikinti
  2. "Šį kart laiko trūko, vykau su lėtapėdžiais kurie galvoja labai ilgai ir spokso į šlamštą kurio aš asmeniškai ir dykai neimčiau."

    Įdomu, tie lėtapėdžiai skaitė šį įrašą?:}

    AtsakytiPanaikinti