2011 m. rugpjūčio 9 d., antradienis

Nenuėjau į biblioteką, nes...

Beh. Šiandien turėjau vykti į tą Urmo Bazėje esančią knygų išparduotuvę, bet taip jau išėjo, kad mano pakeleiviai pasuko visai preišingon pusėn, o kadangi man su jais pakeliui buvo tik dėl tos išparduotuvės - nebeapsimokėjo važiuoti. Nusprendžiau - niekis. Nueisiu į biblioteką. Jau kaip ir metas, nes pora knygų paimtos tik iki 13d (šio mėn.), tad reikėtų prasitęsti ar kažką... Beda ta, kad tos dvi knygos paimtos ne mano kortele ir ne man, tiesiog man tenka visu tuo bibliotekiniu reiškiniu pasirūpinti.
Tad į biblioteką nenuėjau nes neradau kur tos knygos padėtos. Va taip. Lyg ir čia gyvenu, bet knygos dingsta tiesiog iš po nosies. Reiks bandyt rytoj, juoba, kad šį mėnesį dar jokio grobio sau neatradau, tik palydėjau vieną knygelę. Tokią lyg apie kirpimą, šukuosenas. Kiek paskaitaliojau, nes teta mano kirpėja, tad smalsumas suėmė, kai ji pradėjo pasakot koks tai aukštasis mokslas, tie plaukai. Bet tokia profesija manęs visai nevilioja, o sau net neįsivaizduoju kaip reikėtų plaukus pasikirpti, kitiems - net nenoriu, tad taip pamąsčiau pamąsčiau ir supratau, kad ji man visai nereikalinga, o užima labai brangią vietą, tad už 4lt +5lt pašto išlaidoms padengti iškeliavo toli nuo čia. Tikiuosi skaitytojai patiks, nes jei ne - jausiuos, lyg apgaudinėčiau žmones, o to labai nenoriu.

Ir vėl mano mp3 grotuvėlyj daugiau audio-knygų nei muzikos. Jau ir filmus iš jo beveik visus ištryniau, pasilikau tik stand-up komediją, mat ji nepabosta. Klausau jų naktimis, kad padėtų užmigti. Kartais padeda taip gerai, kad nubundu kokią 3-4 ryto ir nebesuvokiu kur atsidūriau, mat Keisas (Case) arba Bartimėjus jau pasakoja apie nežinia ką. Ką aš ten tokio turiu? Na, štai, kad ir Anne Rice "Blackwood farm", Johnathan Stroud "Bartimaeus Trilogy" + "The Ring of Solomon", PamiršauKasToks "Neuromancer"... Tiesą pasakius, audio knygos yra beprotiškai geras dalykas, mat visiškai atitraukia mintis nuo bet ko, jei tik pavyksta tą vieną syk gerai atsispirt... Tada rytais galima apsimesti, kad praktikuoji sveiką gyvenimo būdą ir bėgti pabėgioti. Kai protas užimtas - ne taip greit suvokia, kad kojos nebepasivelka. Galima eiti pirkti maisto produktų ir stotis į pačią ilgiausią eilę. Tuomet svarbiausia nepradėti juoktis, jei koks nors herojus "skėlė" kokią frazę. Galima stovėti pilname autobuse ir vaizduotis, kad grindys virpa, nes nuo traškančios magijos įvyko žemės drebėjimas. Arba galima mėginti užmigt.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą