2011 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

Su Knyga

Su Knyga / mano profilis arba tiesiog SuKnyga yra lyg koks MyAnimeList, tik skirtas knygoms. Aš jau nuo seno žymiuosi ką perskaičiau, mat kai kas paklausia - ei, gal gali ką rekomenduot? - niekaip negaliu taip staiga prisiminti. O jei koks nors socialinis tinklalapis, kaip facebook siūlo pavardinti mėgiamas knygas - užtenka atsiversti tam skirtą užrašinę, kur yra autorius, knygos pavadinimas, pavadinimas originalo kalba ir anglų kalba, jei originalas nebuvo angliškas.

Mano suknyga.lt profilis

Puslapis veikia tikrai neblogai, galima susikelti knygas ne tik perskaitytas, bet ir skaitomas, pažymėti ar jas turi, įvertinti ir pan. Nežinau ar čia tik aš, bet terliones tokias mini mėgstu kartais. Ypač knygines terliones. Ar jau pasakojau koki tetri žaidžiu su savo knygom? Kai jos ima nebetilpt, o aš vis tiek noriu, kad jos turėtų tam tikrą tvarką? Ne? Prie progos papasakosiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą