2011 m. kovo 3 d., ketvirtadienis

Ankstyva mirtis - durys į amžinybę?

Dešinėj turbūt matot tris skaitomas knygas. Stengiuosi daugiau vienu metu nesusigriebti, bet retai skaitau po vieną, mat įstrigti vienam žanre man tiesiog nemalonu.
Lestatą ten turbūt matysit ilgokai. Tiesiog kartais taip nutinka, kad kokia nors knyga, filmas, animacija (anime) ima ir įkvėpia mane, taip bendrai paėmus, gyvenimui. Tuomet vengiu skubėti ir netgi tyčia lėtinu procesą. Šiuo atveju Lestato paskaitau po skyrių ar du per dieną, mat tiesiog dar neaišku, kada Obuolys.lt teiksis išleist sekančią knygą ir ar ji bus tokia pat įdomi, kaip šioji.
Iki tol teko skaityt Vampyrų Kronikų paskutines dalis, angliškai. Blackwood Farm, kuri sužavėjo tiesiog nuostabiu herojumi Tarquin Blackwood, bei Blood Canticle, tos knygos tęsiniu, tik jau iš Lestato pusės. Vėliau bibliotekoje radau pirmąjį Interviu su Vampyru leidimą lietuviškai, o dar vėliau įsigyjau ir Obuolio išleistą vertimą. Iš visos tos informacijos kratinio - Lestatas manęs nežavėjo. Neturėjau nieko prieš jį, bet nieko ir už. Ir tik skaitant šią knygą man pradeda aiškėti bendras paveikslas ir imu suprasti! Praregėjau. Ir tai mane tiesiog nuostabiai įkvėpė, todėl skaitau lėtai, po truputį. Juk netrugdo tas gražus paveikslėlis, ar ne? Man irgi ne. Tai tegul ir būna.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą