2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Nosferatai

Skaitau tris knygas - Dostojevskio "Nusikaltimas ir Bausmė" (man Idiotas labiau patiko), Peter Freund "Laura ir Avanteros Paslaptis" - nelabai įdomi, bet pradėjau... ir... Anne Rice - Lestatas.
Skaitau knygą, jos pradžią, gal tik apie 100 psl, o skaitau jau tris dienas. Kodėl taip lėtai? Todėl, kad labai gera ir bijau pabaigt iki kol nepasirodė sekanti. Pradžia kaip filmas Queen of the Damned, tad skaitau ir girdžiu OST to filmo. Labai maloniai nuteikia. Korn vokalistas, Jonathan Davis amžiams liks man Lestato balsu.
Vampyriškos knygos dabar labai populiarios, tačiau rast gerų vis vien sunku. Prieblanda man skrandį mazgais riša. Ir ne dėl istorijos, o dėl kvailo vampyriško įvaizdžio, bei baisaus merginos charakterio. Dracula - klasika, bet man rašymo stilius nepriimtinas, tad netinka ir Drakulų-Kardžių istorijos, nei Orla (Guy de Maupassant). Netinka man ir Vampyrės Dienoraštis, mat nemėgstu iš praeities sugrįžtančių mylimųjų istorijų. Žinau, kad dar gal dešimt išvardint derėtų, bet man sunku įtikti.
Ką vampyriško mėgau, tai Noros Roberts rato trilogiją "Morganos kryžius" ir kt. nors pabaiga labai nuvylė. Mėgau ir E. Kostovos "Istorikė", nors daugelis sutinka, kad knyga turėjo vadintis "Istorikas". Jei skaitėt ir supratot - manau ir jūs taip manot. Gaila, tik kad Tsepešą ten taip kvailai nupaišė. Dar nebloga buvo Anonimo "Knyga be Pavadinimo", ji tiesa, maximoj išpardavime, paieškokit, jei dar neturit. Ir beabejo Anne Rice Vampyrų Kronikos. Būtų galima ir Sukės Stekhaus knygas paminėt, nors jas visas angliškai perskaičiau.
O rytoj keliausiu į biblioteką ir pamėginsiu sumedžiot keletą eridano išleistų vampyriškų mokslinės fantastikos knygelių. Tokios kaip "Nosferatas" - labai šauni knyga, ten ne tiek sci-fi, kiek fantazijos sumaištis su moksline fantastika, mat pagrindinis herojus - elfas. Burtininkas tam tikras. Ir vampyrų ten yra, gan kietų, nors ir šiurpių.
Visiem norintiem knygų, bet jų vis nerandantiem ar kitaip nenusiperkantiem, siūlau aplankyt http://sena.lt/ - dešinėj mano nuoroda. Ten tikrai galit rast gerų knygų ir visai nebrangiai, atsiųs pagal pageidavimus - registruotai ar ne. Parduoda tas knygas žmonės, tad galima pasitart, pakalbėt.
Palinkėkit man rytojui sėkmės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą